eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKłopotliwa karta prepaid payback z 50za500 BZWBK › Re: Kłopotliwa karta prepaid payback z 50za500 BZWBK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Grzexs <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kłopotliwa karta prepaid payback z 50za500 BZWBK
    Date: Sat, 08 Jun 2013 16:29:46 +0200
    Organization: ~
    Lines: 19
    Message-ID: <kovf4q$v1c$1@node1.news.atman.pl>
    References: <51b1bed9$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 095160216067.bialapodlaska.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1370701786 31788 95.160.216.67 (8 Jun 2013 14:29:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 8 Jun 2013 14:29:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130509
    Thunderbird/17.0.6
    In-Reply-To: <51b1bed9$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:592278
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-06-07 13:07, zgred pisze:
    > Dostałem miesiąc temu, "uaktywniłem" SMSem nadając PIN. Dostałem
    > potwierdzenie SMSem. Potem w sklepie mi odpyskowało "niezgodny PIN". W
    > innym sklepie - podobnie. Wreszcie w sklepie u kolegi zacząłem sprawdzać
    > "zbliżone" PINy, bo mogło mi się coś omsknąć, nadal bezskutecznie. W
    > końcu poszedłem do oddziału.
    > Miła pani powiedziała, że "czasami, pomimo takiego komunikatu trzeba
    > próbować nadal, nawet 4-krotnie". Pani zaproponowała podejście do
    > bankomatu. Tam PIN okazał się dobry i można było nacisnąć "aktywuj
    > kartę" i przeczytać pozytywne potwierdzenie. Po chwili kartą już dało
    > się płacić w sklepie.

    Też miałem bardzo podobnie. Wprowadziłem w sklepie 2 razy pin - wywaliło
    komunikat, że pin zły, więc dałem sobie spokój niepewny swojej pamięci.
    Ale sprawdziłem - pin wklepałem prawidłowo. Potem znów w tym samym
    sklepie komunikat, że pin zły, ale spróbowałem czwarty raz i - o dziwo -
    poszło! Nie korzystałem z bankomatu.
    --
    Grzexs

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1