eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKłopotliwa karta prepaid payback z 50za500 BZWBKRe: Kłopotliwa karta prepaid payback z 50za500 BZWBK
  • X-Received: by 10.49.116.132 with SMTP id jw4mr741032qeb.33.1370955774616; Tue, 11
    Jun 2013 06:02:54 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.116.132 with SMTP id jw4mr741032qeb.33.1370955774616; Tue, 11
    Jun 2013 06:02:54 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!cyclone01.ams2.highwinds-media.com!voer-me.
    highwinds-media.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!fe
    ed-me.highwinds-media.com!ch1no4043472qab.0!news-out.google.com!y6ni1724qax.0!n
    ntp.google.com!ch1no4043471qab.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegr
    oups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 11 Jun 2013 06:02:54 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <51b1bed9$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=195.20.110.102;
    posting-account=AaEbjwoAAACkP2Su8LmljYSNyc-8_h_x
    NNTP-Posting-Host: 195.20.110.102
    References: <51b1bed9$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <9...@g...com>
    Subject: Re: Kłopotliwa karta prepaid payback z 50za500 BZWBK
    From: Z...@b...pl
    Injection-Date: Tue, 11 Jun 2013 13:02:54 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 3099
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:592491
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 7 czerwca 2013 13:07:12 UTC+2 użytkownik zgred napisał:
    > Dostałem miesiąc temu, "uaktywniłem" SMSem nadając PIN. Dostałem potwierdzenie
    SMSem. Potem w sklepie mi odpyskowało "niezgodny PIN". W innym sklepie - podobnie.
    Wreszcie w sklepie u kolegi zacząłem sprawdzać "zbliżone" PINy, bo mogło mi się coś
    omsknąć, nadal bezskutecznie. W końcu poszedłem do oddziału. Miła pani powiedziała,
    że "czasami, pomimo takiego komunikatu trzeba próbować nadal, nawet 4-krotnie". Pani
    zaproponowała podejście do bankomatu. Tam PIN okazał się dobry i można było nacisnąć
    "aktywuj kartę" i przeczytać pozytywne potwierdzenie. Po chwili kartą już dało się
    płacić w sklepie. Na marginesie: niech mi ktoś powie ile pktów payback leci za
    zakupy? Kiedyś uznałem, że to nie jest warte zachodu ("odzysk" jest na poziomie 1pkt
    PB = 1 grosz). -- Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

    @Zgred, po zmianie numeru PIN do karty za pośrednictwem Serwisu następuje
    synchronizacja danych na karcie w następujący sposób:
    - należy wybrać w bankomacie BZWBK opcję "Aktywacji karty" lub
    - realizując transakcję w terminalach obsługujących PIN na karcie należy podać
    dwukrotnie nowy PIN, następnie za trzecią próbą system zsynchronizuje nowy PIN dla
    przedmiotowej karty.

    Jeśli nie udało się to za pierwszym razem, prosimy ponowić próbę realizacji
    płatności.


    Odpowiadając na drugą część pytania:
    - 1 punkt PAYBACK przyznawany za każde 5 zł wartości transakcji bezgotówkowej
    - 100 punktów za rejestrację karty w serwisie prepaid.bzwbk.pl

    Pozdrawiamy,
    Zespół Banku Zachodniego WBK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1