eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKłopotliwa karta prepaid payback z 50za500 BZWBK › Re: Kłopotliwa karta prepaid payback z 50za500 BZWBK
  • X-Received: by 10.49.97.34 with SMTP id dx2mr844205qeb.42.1371024900861; Wed, 12 Jun
    2013 01:15:00 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.97.34 with SMTP id dx2mr844205qeb.42.1371024900861; Wed, 12 Jun
    2013 01:15:00 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news.glorb.com!bw2no27746qab.0!news-out.goo
    gle.com!y6ni1854qax.0!nntp.google.com!ch1no4166432qab.0!postnews.google.com!gle
    groupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 12 Jun 2013 01:15:00 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <9...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=194.250.98.243;
    posting-account=cteE6QoAAADcMq5szQ71t1tIGV3V7W0L
    NNTP-Posting-Host: 194.250.98.243
    References: <51b1bed9$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: Kłopotliwa karta prepaid payback z 50za500 BZWBK
    From: kks <k...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 12 Jun 2013 08:15:00 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:592539
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 11 czerwca 2013 15:02:54 UTC+2 użytkownik Z...@b...pl napisał:
    > W dniu piątek, 7 czerwca 2013 13:07:12 UTC+2 użytkownik zgred napisał:
    >
    > > Dostałem miesiąc temu, "uaktywniłem" SMSem nadając PIN. Dostałem potwierdzenie
    SMSem. Potem w sklepie mi odpyskowało "niezgodny PIN". W innym sklepie - podobnie.
    Wreszcie w sklepie u kolegi zacząłem sprawdzać "zbliżone" PINy, bo mogło mi się coś
    omsknąć, nadal bezskutecznie. W końcu poszedłem do oddziału. Miła pani powiedziała,
    że "czasami, pomimo takiego komunikatu trzeba próbować nadal, nawet 4-krotnie". Pani
    zaproponowała podejście do bankomatu. Tam PIN okazał się dobry i można było nacisnąć
    "aktywuj kartę" i przeczytać pozytywne potwierdzenie. Po chwili kartą już dało się
    płacić w sklepie. Na marginesie: niech mi ktoś powie ile pktów payback leci za
    zakupy? Kiedyś uznałem, że to nie jest warte zachodu ("odzysk" jest na poziomie 1pkt
    PB = 1 grosz). -- Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.
    >
    >
    >
    > @Zgred, po zmianie numeru PIN do karty za pośrednictwem Serwisu następuje
    synchronizacja danych na karcie w następujący sposób:
    >
    > - należy wybrać w bankomacie BZWBK opcję "Aktywacji karty" lub
    >
    > - realizując transakcję w terminalach obsługujących PIN na karcie należy podać
    dwukrotnie nowy PIN, następnie za trzecią próbą system zsynchronizuje nowy PIN dla
    przedmiotowej karty.
    >
    >
    >
    > Jeśli nie udało się to za pierwszym razem, prosimy ponowić próbę realizacji
    płatności.
    >
    >
    >
    >
    >
    > Odpowiadając na drugą część pytania:
    >
    > - 1 punkt PAYBACK przyznawany za każde 5 zł wartości transakcji bezgotówkowej
    >
    > - 100 punktów za rejestrację karty w serwisie prepaid.bzwbk.pl
    >
    >
    >
    > Pozdrawiamy,
    >
    > Zespół Banku Zachodniego WBK

    Mam pytanie do zespolu BZWBK wiec:

    - Zdefiniowalem PIN do takiej karty na portalu www
    - 1 proba w sklepie nieprawidlowy (wpisalem prawidlowy)
    - 2 proba w sklepie nieprawidlowy (ale wpisalem inny niz 1szy raz, bo myslalem, ze
    sie pomylilem stukajac)
    - Zaplacilem inna, bo juz nie bylem pewien

    Moge teraz isc do bankomatu i aktywowac, czy poniewaz 2ga proba byla nieprawidlowa
    naprawde zdefiniowac pin na portalu ponownie?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1