    From: Grzexs <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kłopotliwa karta prepaid payback z 50za500 BZWBK
    Date: Wed, 12 Jun 2013 10:36:30 +0200

    W dniu 2013-06-12 10:15, kks pisze:
> [...]
    SMSem. Potem w sklepie mi odpyskowało "niezgodny PIN". W innym sklepie - podobnie.
    Wreszcie w sklepie u kolegi zacząłem sprawdzać "zbliżone" PINy, bo mogło mi się coś
    omsknąć, nadal bezskutecznie. W końcu poszedłem do oddziału. Miła pani powiedziała,
    że "czasami, pomimo takiego komunikatu trzeba próbować nadal, nawet 4-krotnie". Pani
    zaproponowała podejście do bankomatu. Tam PIN okazał się dobry i można było nacisnąć
    "aktywuj kartę" i przeczytać pozytywne potwierdzenie. Po chwili kartą już dało się
    płacić w sklepie. Na marginesie: niech mi ktoś powie ile pktów payback leci za
    zakupy? Kiedyś uznałem, że to nie jest warte zachodu ("odzysk" jest na poziomie 1pkt
    PB = 1 grosz). -- Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

    > Mam pytanie do zespolu BZWBK wiec:
    >
    > - Zdefiniowalem PIN do takiej karty na portalu www
    > - 1 proba w sklepie nieprawidlowy (wpisalem prawidlowy)
    > - 2 proba w sklepie nieprawidlowy (ale wpisalem inny niz 1szy raz, bo myslalem, ze
    sie pomylilem stukajac)
    > - Zaplacilem inna, bo juz nie bylem pewien
    >
    > Moge teraz isc do bankomatu i aktywowac, czy poniewaz 2ga proba byla nieprawidlowa
    naprawde zdefiniowac pin na portalu ponownie?

    Wpisz prawidłowy - wywali cię. Wpisz prawidłowy - wywali cię albo nie.
    Wpisz prawidłowy - powinno przejść. Sprzedawczyni w Lidlu, jak zacząłem
    płacić ta kartą, to stwierdziła, że ,,a tą kartą, to trzeba próbować aż
    do skutku".

    --
    Grzexs