    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 13 Jun 2013 01:06:24 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Kłopotliwa karta prepaid payback z 50za500 BZWBK
    From: Z...@b...pl

    W dniu środa, 12 czerwca 2013 16:25:56 UTC+2 użytkownik kks napisał:
> [...]
    dpowiedzi/karty-platnicze/pytania-i-odpowiedzi-karty
    -platnicze.html

    > ok - moje pytanie nieco inaczej, bo chce wiedziec na pewno
    >
    > PIN trzeba wpisac 4x Czy w przypadku wpisania 2gi raz PINu innego niz 1szym razem
    licznik wpisan do momentu polaczenia z bankiem sie resetuje, czy teoretycznie moge
    wpisac zly pin w kroku 1 i 2, prawidlowy w 3, nastapi synchronzacja? Innymi slowy -
    czy terminal laczy sie po 3. wpisaniu PINU (przy czym 1 i 2 sa dowolne, bo i tak jest
    komunikat o blednym, zas 3 musi byc prawidlowy, bo bedzie nastepowala
    synchronizacja), czy tez dopiero po 3x wpisaniu tego samego i oczywiscie poprawnego.

    @kks - jeżeli karta nie została zablokowana, sugerujemy wykonanie jakiejkolwiek
    operacji w bankomacie BZ WBK z wykorzystaniem nadanego PINu w serwisie www.

    Po nadaniu/ zmianie PINu poprzez BZWBK24 może zaistnieć konieczność powtórzenia nawet
    4-krotnie nowego PINu w terminalu podczas pierwszej płatnością kartą.

    Szczegóły dotyczące aktywacji karty można znaleźć na naszym blogu >>
    http://blog.bzwbk.pl/2012/07/jak-aktywowac-karte-deb
    etowa-lub-kredytowa

    W razie problemów, prosimy o kontakt>> https://prepaid.bzwbk.pl/kontakt.html

    Pozdrawiamy,