  • Data: 2010-09-09 06:39:24
    Temat: Re: Kody BIC banków
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MacGregor pisze:

    > Banki mogą rozliczać sie pośrednio, nie będąc uczestnikiem systemu
    > ELIXIR. KIR może nawet nie wiedzieć, że banki rozliczają inne banki.

    He? Jak to może nie wiedzieć? :-O
    Przychodzi zlecenie przelewu skądś na rachunek jakiegoś małego
    bez-elixirowego banku. Co z nim robi KiR? Sąd wie do kogo go wysłać? Po
    numerze rachunku da się ustalić czyj (w sensie w którym banku) to
    rachunek jest, ale chyba nie wynika już z niego kto prowadzi rozliczenia?

    --
    MiCHA