  • Data: 2011-04-23 22:07:08
    Temat: Re: Kolejna modernizacja w mBanku
    Od: Simple Man <c...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-23 22:20, Waldek pisze:
    > Jest sporo racji w tym co piszesz, mBank jest już długo na rynku
    > internetowych bankow
    > i mial okazje dopracowac technologie w przeciwienstwie do innych,
    > choc tez zaliczyl troche wpadek w swojej karierze - najwiecej chyba z
    > notowaniami eMaklera.

    Tylko, że najgorsze w tym wszystkim jest to, że inne banki jakoś nie
    kwapią się z tym aby się poprawić. Nie chodzi mi tutaj o ofertę, bo
    tutaj czasem są lepsze od mBanku ale niestety technicznie od wielu lat
    niektóre banki są ciągle na tym samym poziomie, który do tego jest dużo
    słabszy niż w mBanku.

    mBank poczynił wielkie postępy i wszystko w bardzo prosty i wygodny
    sposób załatwia się tam korespondencyjnie lub przez www. Brak oddziałów
    zupełnie tutaj nie przeszkadza, zwłaszcza że w oddziałach innych banków
    czasami pracują kompletnie nieprzygotowani do niczego pracownicy, same
    oddziały czynne są o durnych porach (tak jak wszelkiej maści urzędy i
    żeby cokolwiek załatwić trzeba brać wolny dzień lub zwalniać się z pracy
    co nie zawsze jest możliwe).