  • Data: 2011-04-27 14:04:37
    Temat: Re: Kolejna modernizacja w mBanku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" ip75g7$13f$...@n...onet.pl

    > Oj ty krezusie LOL ... ja dostalem tylko "snopka" ;)
    > ale niedlugo pozniej mialem regularnie gornika jako miesieczne kieszonkowe pozniej
    gornik sie przekwalifikowal na hutnika :D

    To nie było kieszonkowe, ale zapłata za ciężką i wytężoną pracę. ;)
    (chyba pomogłem nieść wiadro na cmentarzu -- jakiejś nieznajomej kobiecinie)

    Zatrudniła dziecko, zapłaciła... Jest winna!

    -=-

    Co innego skurwiel Ozorowski z jego pupilem Kopanią i truciem mnie źle pracującymi
    kominami.
    Ci są niewinni -- może kiedyś będzie jakaś wojna, jakiś wypadek... Może Bóg wyrówna
    straty. :)

    Na razie nie wolno mi pracować zarobkowo, muszę być spadkobiercą firmy Elis -- układu
    pomiędzy
    złodziejami z Urzędu Miasta i Ozorowskim, muszę będąc alergikiem i astmatykiem,
    wdychać smród
    z źle pracujących kominów, muszę żyć z pleśnią jako alergik uczulony na pleśń i muszę
    mieć
    podwyższoną wilgotność, mając od dziecka reumatyzm.

    Nie wolno mi walczyć z źle pracującymi kominami -- bo walka taka sprzeciwia się Bogu.
    (wg skurwiela Ozorowskiego)

    Gnojkom z tej firmy zapowiem -- szybciej zjecie swoje dzieci, niż będziecie moimi
    przyjaciółmi.
    Mnie skurwiele Ozorowski nie pozwolił mieć dzieci -- rzekomo nie czczę ojca. :)

    Sukinsynu Ozorowski, marnujący mi życie! Obyś zdechł w piekle!
    Oby cała twoja rodzina do 10 pokolenia włącznie została
    wymordowana, oby konał w męczarniach! Łajdaku i zbrodniarzu!

    -=-

    Cokolwiek byś bydlaku uczynił -- dawnego układu z łajdakami
    Truskoaskimi czy Jakubowiczami -- nie osiągniesz.

    -=-

    Nie wolno mi żyć, oddychać, rozwijać się -- muszę czcić ojca.
    A czczenie to wyrazić płacą podatkami Polaków na kościół, aby księża mogli rajcować z
    dziewczynami.

    -=-

    Nie wolno oddychać -- bo oddychanie sprzeciwia się (wg skurwiela Ozorowskiego) Bogu.
    Skurwiel liczy -- ileż to szmalu dostanie, gdy wreszcie Truskolaski da firmie, a
    firma skurwielom...

    -=-

    Słuszną karą byłoby potrucie sprzymierzeńców świętości Jana Pawła II gazem
    musztardowym w czasie beatyfikacji największego ścierwa XX i XXI wieku. :)

    Nie istnieje większe zło niż Kościół rzymskokatolicki.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'