  • Data: 2012-05-28 16:18:54
    Temat: Re: Kolejne wiśnie - Alior Sync
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ls napisał(a) :

    > Czyli zona moze mi wlac 5tys. zl, a moja pensja to moze byc np. 100zl?

    To jest spleśniała wisienka z robaczkiem z haczykiem w pyszczku.

    Już się tłumaczę.
    Cykl rozliczeniowy jest od 28 dnia miesiąca do 27 dnia kolejnego
    miesiąca.
    Pensje są przelewane do ostatniego dnia miesiąca. Może się zdarzyć,
    że pensja zostanie przelana raz 27, a następnego miesiąca dopiero
    28. I jesteśmy jedną z wisienek w plecy. Lub jak kto woli - z
    orzechem nie do zgryzienia ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]