  • Data: 2009-01-05 15:00:35
    Temat: Re: Kolejny bilion USD od podatnika
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pester" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gjt6gq$9or$1@opal.futuro.pl...

    > To dlaczego "nie przepuszcza" nikomu idacemu ?
    > ODMOWA stanowi dla wielu ludzi wielki problem ich sumienia, wielu ludzi
    > nie potrafi odmowic nikomu. Na takich wlasnie zeruje najbardziej WOSP.
    >
    > Jesli apelujesz aby NIE PRZESZKADZAC im, to vice versa: niech mi tez nie
    > przeszkadzaja - kiedy ja ide ulica.

    chlopie masz obsesje, mi jakos nie przeszkadzaja hmm dziwne.. katastrofa
    normalnie! jak oni moga podejsc z puszka do pestera, moze oni poprostu nie
    wiedza ze ty jestes pester? moglbys zrobic kontrakcje "stop WOŚP, nie
    podchodź jestem pisooszołomem" w różnych wersjach zrób takie nalepki to może
    będziesz miał dobry biznes.. target to aż jakies niecale 20% społeczeństwa!!
    tyle ze wymiera szybko ten target wiec sie spiesz!!
    ja tam mam jednak wieksza wiare w lepiej wykorzystane srodki w tej fundacji
    na ktora placi w dodatku kto chce i ile chce w przeciwienstwie do kolejnych
    podatkow z ktorych polowa idzie na w wiekszosci niepotrzebnych debili
    urzednikow bez zadnych kompetencji albo z kompetencja czlonkowstwa w PSLu
    czy cos tam podobnego.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.