  • Data: 2009-01-05 20:03:16
    Temat: Re: Kolejny bilion USD od podatnika
    Od: "Greg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gjstkq$2qs$1@inews.gazeta.pl...
    > \\n <n...@m...xy> napisał(a):
    >

    > Grupka niedouczonych oszołomów na podstawie jakiegoś artykuliku zajadle
    > przekonywała, że Polska jest płatnikiem netto w UE.
    > Dopiero zamieszczenie linka do oficjalnych dokumentów Min.Finansów przez
    > Anatola uciszyło grupkę krzykaczy i "mądrusiów".

    Władza prawdę Ci powie.
    Byłbyś dobrym komsomolcem.
    Obowiązywała jedna zasada: łykać każdy kit i nie zadawać pytań.

    > W tym przypadku kolega Greg nie dysponując kopiami żadnych oficjalnych
    > dokumentów finansowych oskarża jawnie sztab J.Owsiaka o naduzycia i
    > defraudacje.

    Link do oficjalnych "dokumentów finansowych" podałem powyżej.
    Naduzycia i defraudacje?
    To Ty napisałeś. Bo chyba nie ja?
    Ja wymieniłem koszty jakie ponosi sama Fundacja oraz całe społeczeństwo w
    związku z jej dziłalnością.
    Jesli któraś pozycja nie jest prawdą, wskaż ją i uzasadnij swoje zdanie.

    Jedzmy gówno.
    6 miliardów much nie może sie mylić.