  • Data: 2010-05-31 10:08:48
    Temat: Re: Kolejny ranking kont osobistych wg. Gazety Wyborczej
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 31 May 2010 02:05:49 -0700, BK napisał(a):

    > Rankingi maja to do siebie, ze sa malo elastyczne w porownaniu z
    > klientem. Ty korzystajac z mBanku wybierzesz lokate 1 dniowa zamiast
    > konta oszczednosciowego, ranking juz nie. Moglby sie tez narazic na
    > zarzut porownywania roznych produktów :)
    >
    > Dlatego rankingi warto traktowac z pewna rezerwa. Jako zrodlo informacji
    > ale nie wyrocznie :)

    Ja to wiem jak i pewnie większość klientów. Znalazłem pierwszy z brzegu
    przykład manipulacji właśnie pozycją rankingową, bo wzięto pod uwagę KO a
    można by brać wszystkie produkty, które udostępniają, oszczędzenie, ale i
    szybki dostęp do pieniędzy czyli lokaty jedno czy powiedzmy 7 dniowe też
    się łapią. Druga sprawa to limit tylko 3 wypłat Toyoty i opłata za kartę
    30 pln jest dosyć niekomfortowy np w porównaniu do dbnet gdzie te 5 pln
    unikamy już przy pierwszej wypłacie w miesiącu z bankomatu, więc
    teoretycznie przy założeniach rankingu ROR dbnet nie ma praktycznie
    opłaty za kartę ;) No ale wiadomo, ktoś chciał tam coś tam udowodnić i mu
    się udało.

    --
    xbartx