  • Data: 2004-11-27 11:50:22
    Temat: Re: Kolejny smutny rekord - INTELIGO
    Od: "Paweł" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przenieść kilkaset kont klientów nie jest tak łatwo - dlaczego nie
    > powiesz - niech Inteligo przesyła więcej kart ? - chyba to rozwiązałoby
    > problem wielu Klientom tego banku.

    no właśnie sęk w tym, że szczerze mówiac to nie sądzę żeby takich klientów
    było wielu :-)

    najlepszy dowód w tym, że inteligo działa już parę latek - na na grupie pbb
    takie coś pojawiło się po raz pierwszy - obawiam sie że w praktyce wygląda
    to tak, że duże ilość subkont potrzebne są dużym firmom, a takie duże firmy
    nie będą sie bawić w konto inteligo i zdrapki tylko pojdą do jakiegoś BRE
    banku dyrektora d/s klientów korporacyjnych - pogadają, potargują się i
    otworzą tam konto

    natomiast inteligo w swoich założeniach raczej ma produkty dla klienta
    detalicznego - który śmiem twierdzić raczej żadko miewa takie problemy ja Ty

    ale to moja opinia tylko, być może są tysiące klientów potrzebujących
    tysięcy subkont - tylko tutaj nikt o nich nie słyszał

    a swoją droga to w mbanku można zamówić maksymalnie 5 listów z kodami "na
    zapas" i dawno temu ktoś się śmiał że ludzie masowo zamawiali po 5 listów
    (skoro można 5 to biore 5) a potem im te listy po 3 lata leżą, gubią się i
    musza zamawiac znowu :-)
    więc róznie to bywa - taka funkcjonalność zrobiona jako wybawienie dla
    Ciebie jednego mogłaby Inteligo narobić więcej kosztów i kłopotów niż to
    warte