  • Data: 2003-04-24 11:06:08
    Temat: Re: Kołodko i jego 3%
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartol Partol wrote:
    > No wiec jak, podasz jakies konkrety, czy nie?

    A tak baj de wej - bo pamiec ludzka taka troche wybiorcza jest.
    Jako, ze przed Grzesiem Kolodko swgo czasu rzadzil J. Balcerowicz- to
    moze dla odmiany zaprezentujesz co on takiego zrobil wtedy dla
    gospodarki (w czasie koalicji AWS UW).

    P.S. Sam do Kolodki mam pare Ale, ale jednak spieram sie na merytoryce
    a nie odwracaniu kota ogonem i potepianiu w czambul.

    Reasumujac - owszem mozna miec tak wyrazne sady - ale trzeba miec na
    nie troche dowodow popierajacych.

    Niestety ja uwazam, ze bedzie tylko gorzej - nastepny rzad - to bedzie
    albo PoPiS albo co gorsza jakies LRP+Samoobrona a wtedy...

    Generalnie - w PiSie w zakresie gospodarki sa jeszcze gorsze durnie
    niz w SLD (moim zdaniem)