  • Data: 2003-06-11 15:27:22
    Temat: Re: Kolodko paszol won ;)
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Juz go nie ma, komu kreci sie lza w oku ;)))))
    > No chyba wszystkim tym ktorzy glosowali na komunistow.
    > Czyli statystycznie co drugiemu????

    He he... niedawno tu pisałem, że jeśli już nie Miller to
    przynajmniej Kołodko powinien wyskoczyć - i proszę! :-)
    Od razu było wiadomo, że ten facet to nieporozumienie,
    a juz po orzeczeniu Trybunału w sprawie deklaracji majątkowych
    dalsze trzymanie go w rządzie było IMHO niejaką kompromitacją.
    Coś pan premier ma wielką słabość do różnych nieudaczników
    - Łapiński, Kołodko, Pol...

    Pix