  • Data: 2004-06-21 10:47:14
    Temat: Re: Komornik i BTE a wyjazd ?
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Jun 2004 10:06:30 +0200, "wieslaw2" <w...@v...pl>
    wrote:

    >Chętnie bym tak zrobił - ale czy komornik się na to zgodzi, to nie wiem, a jak
    >się nie zgodzi, to będzie za późno.. :(

    no to nie wyjeżdżaj. Myślisz, że mam wpływ na komornika, albo że grupa
    napisze do niego petycję, żeby pozwolił Ci wyjechać? Ktoś juz napisał,
    że komornik pozytywnie ocenia inicjatywę dłużnika. Jak chcesz próbować
    utrudniać egzekucję, to napisz, ale nie wiem czy ktoś zechce Ci
    doradzać.
    --
    Jarek Andrzejewski