  • Data: 2009-07-22 11:53:30
    Temat: Re: Komu kibicujecie? NBP? czy Lepperystom?
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    d...@g...pl pisze:

    > Tak rozumiem, według Ciebie bezmyślną masę stanowią wyborcy PO natomiast
    > zwolennicy PIS myśląca, prawda?
    > Z porównaniami do Adolfa H. lepiej się nie zapędzaj, bo to Korea Północna.
    > Natomiast Twój wywód niczego nie wyjaśnia.
    > Ja przytoczyłem AKTUALNE sondaże a nie te z października 2007r.
    > Więc wyjaśnij mi jeszcze raz, jak to jest: w opinii wielu Polaków
    > (większości - czy też tej bezmyślnej?) rząd PO-PSL nie radzi sobie w walce z
    > kryzysem. Dlaczego zatem w sondażach PO ma poparcie ok. 40% ankietowanych a
    > PIS cieszy się poparciem w granicach 20% ?

    Kiedyś , przed wyborami prezydenckimi, gdy startował i wygrał niejaki
    Aleksander Kwaśniewski, media przed wyborami zamieściły tego samego dnia
    wyniki dwóch różnych sondaży.

    Jeden , gdzie pytaniem było kogo popierają w wyborach i okazało się , że
    bezapelacyjnie wygrał Kwaśniewski i drugi - komu ufają i pożyczyli by
    pieniądze - tu Kwaśniewski był na szarym końcu !

    Ot, taka specyfika masochistycznego narodu - tu trzeba zapytać lekarza.
    Ja jestem bezradny.