  • Data: 2010-04-14 14:53:16
    Temat: Re: Komu miejsce na Wawelu, komu?
    Od: TT <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale wytlumacz mi dlaczego "moj" Zyd, Michnik, zabanowal mnie wlasnie w
    > swojej Zydecie i szczekac mi tam nie pozwala?

    Pytaj bezpośrednio nadredaktora.

    Podejrzewam, że twoje szczekanie popsułoby starannie kreowany wizerunek
    gazety "jednoczącej się w bólu z obywatelami" itp.

    > A co do bombek i Zydow w Israelu to ci sie juz miesza pod kopulka.
    > Wyjasnialem juz, ze prawdziwi Zydzi tam to tzw Palestynczycy a ci w
    > chalatach i myckach
    > to sa pseudo-Zydzi aka Chazarzy, lud turkomanski pochodzacy z Wielkiego
    > Stepu. Poczytaj cos o osiagnieciach w badaniu DNA to zrozumiesz,

    Fakty są takie, że są tam ci problematyczni ludzie "pseudo-Zydzi aka
    Chazarzy" i jest piekło, którego nie można porównywać z relatywnie
    spokojnym krajem Polską (jest was tu stosunkowo mało).

    Więc nie musisz się przejmować polskim piekiełkiem, bo to nic nie
    znacząca rzecz.

    Załóż kamizelkę kuloodporną, kup samochód bojowy odporny na bomby i jedź
    do swoich rodaków gasić prawdziwe piekło benzyną.

    TT.