  • Data: 2010-04-14 14:26:12
    Temat: Re: Komu miejsce na Wawelu, komu?
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    TT wrote:

    > I za te ruchy mistrzowskie facet ma mój szacun, nawet w tak trudnej
    > dla niego sytuacji umie podjąć właściwe kroki (zginęła przecież jego
    > najbliższa rodzina). Taki właśnie powinien być premier! Skuteczny w
    > każdej sytuacji.

    > Polskie piekło już jest. Michnik już ujada i szuka "autorytetów",
    > które są przeciwne pochówku prezydenta na Wawelu. Ty też ujadasz. Bez
    > was Żydów nie byłoby polskiego piekła.
    >
    > Ale czym jest polskie piekło wobec piekła żydowskiego? W Izraelu
    > ludzie potrafią wysadzić bombę na zatłoczonej ulicy, nawet samemu się
> [...]
    Ale wytlumacz mi dlaczego "moj" Zyd, Michnik, zabanowal mnie wlasnie w
    swojej Zydecie i szczekac mi tam nie pozwala?

    A co do bombek i Zydow w Israelu to ci sie juz miesza pod kopulka.
    Wyjasnialem juz, ze prawdziwi Zydzi tam to tzw Palestynczycy a ci w
    chalatach i myckach
    to sa pseudo-Zydzi aka Chazarzy, lud turkomanski pochodzacy z Wielkiego
    Stepu. Poczytaj cos o osiagnieciach w badaniu DNA to zrozumiesz,

    fatso