    From: Krystek <k...@p...space.mailbox>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Komu zglosic lub przeslac moze do CITI
    Date: Fri, 03 Sep 2004 19:10:48 +0200

    Al501 napisał:
    > Witam przegladam skrzynke email a tam takie cos
    > Od: CITI <s...@c...com>
    > Do: xxxx
    > Data: Fri, 03 Sep 2004 02:47:09 -0500
    > Temat: Customer notice: your Citibank account
    >
    > ponizej niestety w gifie jak link wiec nie bede przepisywal calego
    > tekstu dear CitiBank Customer... i z tego co rozumiem angielski
    > prosza o potwierdzenie danych bankowych nawet podaja link
    > w https://web.da-us.citibank.com/sign in/scripts/login/user_setup.jsp
    > po wklepaniu pojawia sie cos co wyglada jak citi (US) ale ja ani tam
    > ani w citi.pl nie ma zadnego konta

    Prześlij do administratora serwera, z którego wyszła wiadomość (musizsz
    sprawdzić numer IP połączenia serwera, z którego przyszedł mail) oraz do
    firmy, która hostuje trefną stronę. Ale jak znam życie to już ta strona
    WWW jest zlikwidowana. Poza tym podałeś link do strony CitiBanku ale
    link do strony spamera jest pewnie ukryty (Outlook Express i Internet
    Eksplorer daja się nabrać na fałszywe linki - adres strony spamera
    powinien byc widoczny na dole na pasku stanu w OE po najechaniu myszką
    na link Citi).

    K.