    From: MiKo <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Komu zglosic lub przeslac moze do CITI
    Date: Fri, 03 Sep 2004 21:36:32 +0200

    Jurek Zielinski wrote:

    > po pierwsze posiadaczem domeny citibank.com jest zdaje się citibank więc
    > bez wiedzy banku nie da się legalnie podstawić takiego linku (chyba że
    > podstawiony DNS ale to zadziałą w ograniczonym zakresie)
    >
    > po drugie pod tym adresem jest strona error 404
    >
    > po trzecie strona ta jest certyfikowana przez Verisign dla Citibank
    >
    > więc - o co tu chodzi? Jak wam wchodziło coś innego?

    Normalnie. IE ma buga i tego urla "pokazuje" dla zmylki, klikniecie
    spowodowaloby przeniesienie na inna strone.

    Kolega autor watku nie powinien sugerowac sie tez "po wybraniu opcji
    przeslij dalej pojawia sie"... - jedyna "pewna" metoda to podglad zrodla
    maila - tam wszystko widac co kto mial na mysli.

    miko