  • Data: 2010-12-15 22:30:47
    Temat: Re: Koniec Citi Assistance
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    luc wrote:
    > Wszyscy (no prawie;-) zachwalają Pomocnych Fachowców z Aliora, a
    > właśnie dostałem z wyciągiem KK Citi info o zakończeniu z dniem 15
    > styczna 2011 programu Assistance do kart KK. Ktoś z tego miał okazję
    > korzystać?

    Prawie mialem...

    Zdechlo mi kiedys auto, laweciarz zawolal chyba z 300pln, no to
    zadzwonilem do Citi:

    - czy moze przypadkiem przysluguje mi assistance na auto za posiadanie KK?
    - owszem przysluguje, prosze podac miasto, marke samochodu, rok
    produkcji, telefon kontaktowy i zaraz oddzwoni odpowiedni czlowiek
    - (...) produkcja 1998
    - a to panu nie przysluguje bo obslugujemy autka nie starsze niz 10 lat
    (a byl to rok 2009)
    - a to szkoda (#!!mac#!) :)

    Wieslaw