  • Date: Thu, 04 Feb 2010 23:45:37 +0100
    From: Ranger <n...@f...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Koniec kredytu - zaświadczenie ?

    jk pisze:

    > Jak zapłacisz za zaświadczenie, to je dostaniesz.
    > A "rady" o telefonach do banku i notatkach z rozmowy włóż między bajki. Pisać
    > może je tylko ktoś, kto nie ma pojęcia jak technicznie odbywa się spłata
    > kredytu w ww. banku.

    Faktycznie, po lekturze późniejszych postów nie sądziłem że w przypadku
    bzwbk, uzyskanie tak prostej informacji może być sprowadzone do absurdu.
    Opisana przeze mnie metoda działa we wszystkich innych bankach które
    umożliwiają sprawdzenie informacji telefonicznie.
    Zamiast dzwonienia jest możliwości odwiedzenia oddziału banku jeśli
    akurat pracują w czasie kiedy możemy tam dotrzeć.

    Założyłem, że informacja ma mieć charakter bezpłatny i wiążący, w
    przeciwnym wypadku jeśli komuś zbywa od 20-50 pln za wydanie takiego
    kwitka to proszę bardzo banki czekają na takich dobroczyńców.

    Pozdro