eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKoniec kredytu - zaświadczenie ? › Re: Koniec kredytu - zaświadczenie ?
  • Data: 2010-02-04 23:53:36
    Temat: Re: Koniec kredytu - zaświadczenie ?
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Ranger wrote:
    > jk pisze:
    >> Włodziu <p...@w...pl> napisał(a):
    >>
    >>> Za 15 dni mam do spłaty ostatnią ratę kredytu gotówkowego.
    >>>
    >>> Czy już po spłacie kredytu bank wystawi mi jakiś papier o
    >>> tym, że kredyt spłaciłem? Nie chciałbym w przyszłości jakiś
    >>> problemów, że nie spłaciłem czy coś i chciałbym mieć papier
    >>> że już wszystko spłaciłem.
    >>>
    >>> Bank to BZ WBK.
    >>
    >> Jak zapłacisz za zaświadczenie, to je dostaniesz.
    >> A "rady" o telefonach do banku i notatkach z rozmowy włóż
    >> między bajki. Pisać może je tylko ktoś, kto nie ma pojęcia jak
    >> technicznie odbywa się spłata kredytu w ww. banku.
    >>
    > Faktycznie, po lekturze późniejszych postów nie sądziłem że w
    > przypadku bzwbk, uzyskanie tak prostej informacji może być
    > sprowadzone do absurdu. Opisana przeze mnie metoda działa we
    > wszystkich innych bankach które umożliwiają sprawdzenie
    > informacji telefonicznie.
    > Zamiast dzwonienia jest możliwości odwiedzenia oddziału banku
    > jeśli akurat pracują w czasie kiedy możemy tam dotrzeć.
    >
    > Założyłem, że informacja ma mieć charakter bezpłatny i wiążący,
    > w przeciwnym wypadku jeśli komuś zbywa od 20-50 pln za wydanie
    > takiego kwitka to proszę bardzo banki czekają na takich
    > dobroczyńców.

    Twoje podejście ma jedną poważną wadę, poza własnymi
    notatkami klient nie ma żadnego dowodu. "Nie mamy
    zarchiwizowanej Pańskiej rozmowy z konsultantem z
    dnia ..-..-....", "ten Pan już u nas nie pracuje",
    i co nam Pan zamierza zrobić?

    Informacja będzie mieć charakter bezpłatny, a owszem,
    ale mam wątpliwości czy wiążący w wypadku złej woli
    banku.

    Natomiast zaświadczenie jakkolwiek płatne, zmienia
    moim zdaniem sytuację, gdyż jest dokumentem przez
    bank wytworzonym.

    Fakt faktem, w sprzyjających okolicznościach metoda
    z notatkami/rozmową może okazać się wystarczająca,
    ale nie musi. To już lepsze byłoby nagrywanie przez
    klienta rozmowy z bankiem.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.
    Albert Einstein (1879-1955)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1