  • Data: 2011-08-23 12:39:50
    Temat: Re: Koniec lokat promocyjnych w mBanku?
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 14:09:27 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Przecież są i to bezpłatne. Do tego bardzo dokładnie można je wyklikać,
    > każdy typ operacji i dla każdego konta oddzielnie (dla kart nie
    > sprawdzałem, bo nie korzystam).

    powiadomienie e-mailowe - abonament miesięczny*37* = 1 zł

    *37* - Do dnia 31.12.2011 r. opłata nie będzie pobierana.

    > Inna sprawa, że jest to dość dobrze ukryte i trafiłem na to
    > przypadkiem,
    > klikając sobie z nudów po ustawieniach :)

    także uważaj ;)

    > W sensie po wyjściu elixiru? No, od razu niestety nie ma. Tylko
    > zbiorczo za cały dzień.

    Nie o to chodzi. W Aliorze jest inaczej niż w mBanku - jak zatwierdzisz
    przelew to idzie on do realizacji i już go nie cofniesz - nawet jak jest
    weekend albo wieczór. W powiadomieniu do takiego przelewu możesz podać 3
    adres email, na które pójdzie potwierdzenie tego przelewu.

    > A czego konkretnie Ci brakuje? Można szukać chyba po wszystkich
    > sensownych
    > kryteriach, łącznie z fragmentami tekstu (hint: zmienić "Rodzaj
    > operacji" z "Wszystkie" na np. "Przelewy przychodzące"). Po ostatnich
    > zmianach masz nawet filtry bezpośrednio na liście wyników.

    A to się poprawiło i mi gdzieś te zmiany umknęły (nie korzystam prawie w
    ogóle z mBanku). No ale żeby porównać to w Aliorze jest tak, że mogę
    przeszukać historię od razu po wprowadzeniu jakiś parametrów albo zapisać
    je jako filtr po swoją nazwą na stałe. Przeszukiwać mogę po:

    Rodzaj operacji zawiera tekst
    Nazwa nadawcy/odbiorcy zawiera tekst
    Numer rachunku (lub fragment numeru)
    Tytuł płatności zawiera tekst
    Numer referencyjny (lub fragment numeru)
    Typ operacji uznania/obiciążenia/transakcje kartowe
    Kwota od­ do­

    --
    xbartx