  • Data: 2008-08-06 05:48:50
    Temat: Re: Koniec lukas 8%
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No, wlasnie. Gdybys musial dokonac 2-giej w m-cu wyplaty i zaplacic za nia
    > 5 pln, to koszt bylby duzo wiekszy niz np utrata odsetek na lokacie
    > tygodniowej.

    TAK, TAK, TAK ale chyba trzeba byc niezle potluczonym, aby mając kase na
    k.o. wypłacić
    najpierw 200 zł, a następnie 300 zł i zapłacić za to 5-10zł - jak dla mnie
    to piramidalna glupota!
    bo efekt bedzie taki, ze po wyplacie kasy klient bedzie mial mniej kasy
    (kapitalu) niz w momencie wplaty
    kasy na konto

    > A Robert argumentowal wyzszosc kont nad lokatami kosztami zwiazanymi z
    > utrata odsetek, w przypadku zerwania lokaty.
    > Napisze jeszcze raz... dla mnie wszelkiej masci konta oszczednosciowe to
    > odpowiednik lokaty miesiecznej. Jedyna przewaga nad lokata jest mozliwosc
    > wyboru daty pierwszej wyplaty.

    do tego bank naliczy odsetki za kazdy dzien kiedy kasa "leżała" na k.o. - w
    przypadku lokaty
    (w 95% przypadków) bank nie wypłaci ani grosza oznacza to, że k.o.
    charakteryzuje sie wieksza plynnoscia
    od lokaty i to jego glowna zaleta!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    jezeli ktos faktycznie zaklada lokaty po 400-500zl to gratuluje mnostwa
    wolnego czasu, mnie na takie marnotrawstwo zwyczajnie nie stac