  • Data: 2008-08-06 11:12:48
    Temat: Re: Koniec lukas 8%
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:g7bra2$qlv$1@inews.gazeta.pl...

    > No dobrze ale załóżmy że w serwisie będzie widoczne 8% odsetki będą niby
    > doliczać się w systemie na 8% a w momencie ich kapitalizacji zostaną
    > "zweryfikowane" - zmniejszone do obowiazujących od 6.08 4.5% - to w ogóle
    > mozliwe ? Wtedy to co widac w systemie nie ma w ogole znaczenia.

    nic nie będzie zweryfikowane - przecież widzisz na stronie na swoim koncie kwotę
    kapitału, wysokość oprocentowania i odsetki codziennie aktualizowane.

    możesz codziennie policzyć:

    kapitał * 8% * 1/365 = odsetki dobowe

    i o tyle, o owe odsetki dobowe powinien się codziennie zwiększać wynik.

    u mnie się zgadza, mimo iż promocja miała się zakończyć 5.08 to w nocy 05/06.08
    naliczyli prawidłowo dla 8% i nadal widnieje że dziś też jest stopa 8%. co
    będzie jutro - zobaczę. będzie 8 - ok. będzie mniej niż 'mbankowe' 5.75 -
    wychodzę z tego.