  • Data: 2008-08-09 12:46:09
    Temat: Re: Koniec lukas 8%
    Od: "Szymon" <wiad[wytnij]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z 9 pierwszych możesz przelewać.
    >
    > Ja mam kilkanaście (nie mogę zliczyć, choć ponoć do 16 liczyć umiem)
    > swoich kont i kilka (też nie wiem, ile) Matki. Te Matki są nie do końca
    > gotowe. Niby są, widać ich numerki, być może można z nich przelewać, ale
    > w ,,portfelu'' ich nie widać z uwagi na jakiś błąd bankowy.

    hmm... ale jeśli nie widać, to jak kontrolować? W szczególności
    przelewać,gdy nadwyżka osiągnie pułap belkowy?

    > Po lewej stronie, chyba druga pozycja od góry. Wchodzisz i wybierasz
    > zakładanie
    > konta oszczędnościowego -- złotówkowego lub innego. Zakładanie kosztuje
    > SMSa
    > i trwa chwilę, o ile jest wykonywane za dnia, nie przy blasku świec. ;)

    Druga pozycja od góry u mnie to "Karty do konta". Ale chyba już wiem, w czym
    rzecz - nie mam aktywnych SMSów. Pewnie dlatego pozycja jest u mnie
    niedostępna. Jeśli chodzi o konto to mam dokładnie konto24.pl - całkowicie
    darmowy pakiet.

    > Można. Trwa to tak zwaną chwilę lub kilka miesięcy. :)

    Jak widać - moje konto w bz wbk jest tak wspaniale zabezpieczone, że sam
    prawie nie mogę z niego korzystać :-)
    Szczęściarz ze mnie - w mbanku poszło raczej chwilę niż kilka miesięcy :-)