  • Data: 2008-08-09 18:28:51
    Temat: Re: Koniec lukas 8%
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11> szukaj wiadomości tego autora

    "Szymon" g7k3il$pe$...@n...dialog.net.pl

    > hmm... ale jeśli nie widać, to jak kontrolować? W szczególności
    > przelewać,gdy nadwyżka osiągnie pułap belkowy?

    W przelewach widać. W zestawieniu -- nie widać.

    > Druga pozycja od góry u mnie to "Karty do konta". Ale chyba już wiem, w czym
    > rzecz - nie mam aktywnych SMSów. Pewnie dlatego pozycja jest u mnie
    > niedostępna. Jeśli chodzi o konto to mam dokładnie konto24.pl - całkowicie
    > darmowy pakiet.

    U mnie druga od góry po lewej stronie.
    Karty do konta to trzecia. Postawić snapa?

    > Jak widać - moje konto w bz wbk jest tak wspaniale zabezpieczone, że sam
    > prawie nie mogę z niego korzystać :-)
    > Szczęściarz ze mnie - w mbanku poszło raczej chwilę niż kilka miesięcy :-)

    U mnie szło chwilę, ale były błędy pieczary czy innej jaskini
    o imieniu Altamira czy jakoś podobnie. :) Wejść można wyjść nie można. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'