  • Data: 2023-10-19 16:54:42
    Temat: Re: Koniec z VELO
    Od: Paweł Sochoń <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Skąd masz informacje o wyłączeniu?
    >
    > Bo ciekaw jestem, na ile to zorganizowana akcja - bo z jednej strony -
    > Visa jakby znikła z oferty banku, a z drugiej jak pisałem - w lipcu
    > zamiast konczącej sie Visy przysłali mi MC ... ale w maju w miejsce
    > konczączej sie MC przysłali Visę :-)
    >
    > Błąd po zmianie systemu? Ale chyba nie zmieniali systemu?

    Dziś dzwoniłem do nich bo mi przysłali kredytówkę i debetówkę mimo że moje visy
    jeszcze ważne i potwierdzili mi, że wcześniejsza wymiana dlatego, żeby nie używać
    karty z logo nieistniejącej instytucji (i stąd przymusowa deatywacja na koniec
    listopada).
    Natomiast na pytanie o dostępność Visy powiedzieli, że aktualnie nie mają podpisanej
    umowy z Visą i nie planują w najbliższym czasie takowej podpisywać. Może w maju
    jeszcze Visa była w ofercie.
    Ciekawe jak potraktują nowe Visy już z logo Velo. Albo zostawią bez zmian dla
    nielicznego grona szczęśliwców albo niekorzystną zmianą regulaminu skłonią do zamiany
    na MC.