  • Data: 2009-05-23 16:43:52
    Temat: Re: Koniec z przenoszeniem kart do Rajfiego.
    Od: szczurwa <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Maj, 18:24, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    > To nie masz????
    >
    > No po Tobie nie spodziewałem się braku tak podstawowego produktu!

    Widzisz, na ogół zakupy w Tesco robię późno w nocy, kiedy punkty
    obsługi finansowej są zamkniete na głucho, ale jutro z rana specjalnie
    popędzę, aby ją posiąść. Pierwsza polska karta cashback 2% za
    wszystkie transakcje zasługuje na to, by ją mieć w portfelu..;-)

    Co na tę ofertę inne banki ? A swoją drogą, Lukas ostro gra...Mam
    nadzieje, że nie skończy się to jakimś kolapsem !