  • Data: 2013-12-12 13:17:48
    Temat: Re: Konsolidacja kilku kredytów
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >Mówimy o kredytach związanych z DG osoby fizycznej; są tam kredyty
    >inwestycyjne i obrotowe i jeden, który parę lat temu tez cośtam
    >konsolidował.
    >Może w tym momencie głównie chodziło by mi o jakiś matematyczny
    >model/bądź odpowiednie funkcje w excelu/ które to pozwoliły by mi
    >oszacować jakie oprocentowanie jest >konkurencyjne dla konsolidacji
    >kilku kredytów, gdyby okazało się, że w wyniku konsolidacji nowy
    >kredyt miałby mieć oprocentowanie gdzieś pomiędzy najniższym i
    >najwyższym >oprocentowaniem z obecnych kredytów.
> [...]

    W pierwszym podejsciu to ci chyba wystarczy srednia wazona z
    oprocentowania.
    suma (kwota zadluzenia*procent) / suma (kwota zadluzenia)

    powinno wyjsc miedzy 7 a 9 %, i jesli oferta nie jest lepsza, to niech
    sp*.
    Albo niech ci policza rate kredytu, i jesli mniejsza od sumy obecnych
    rat, to bierz.

    A jak mniej nie bedzie ... to zobacz czy nie mozesz splacic tych
    kredytow na 9% szybko.

    Potrzebowalbys chyba kredytu hipotecznego, on chyba ma szanse byc
    mniejszy niz te 7%.

    J.