  • Data: 2003-10-15 19:26:44
    Temat: Re: Konta Internetowe w obcej walucie
    Od: f...@y...cum (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 15 Oct 2003 21:06:45 +0200, "Czeslaw M."
    <n...@d...slp.pl> wrote:

    >Sugerujesz ze pieniadze beda bezpieczne na Lotwie ?
    >Pewnie tak. Tak bezpieczne ze nawet ja sie do nich nie dorwe.

    Z tego co poczytalem to ich banki maja bardzo dobre notowania -
    porownywalne z Lichteisteinem czy Luxemburgiem.
    Swoje oddzialy maja tam wszyscy z topu HSBC, UBS, Nordea

    Bardzo popularny Unibanka ma jako 'korespondentow' JP Morgan, HSBC...
    W Parexbanka ma chyba swoje udzialy szwajcarski UBS...

    W off-shore'owych serwisach sporo jest dobrych opinii o VEF Banka czy
    Multibanka

    Zaznaczam ze poki co nie mam bezposrednich doswiadczen ale sporo sobie
    ostatnio poczytalem i to glownie komentarze klientow.

    --
    Piotr