  • Data: 2007-08-03 07:22:56
    Temat: Re: Konta oszczędnościowe (4,5-5%)
    Od: "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ]
    news:f8qj49$rhh$3@news.onet.pl...

    > Raczej nie. Jak wladujesz tam 10k PLN to zarobisz miesiecznie z 30 zl. Starczy
    > na polowe obiadu w dobrym lokalu :)
    >
    > Natomiast w fundusze aktualnie tez nie ma co inwestowac (przynajmniej te
    > akcyjne). Wystarczy zobaczyc ich zysk (a raczej strate) w ciagu ostatnich 1-3
    > miesiecy.

    Nie uogólniaj, bo ja na razie zyskałam.
    Generalnie z tego co pamiętam z zajęć z finansów to koszt alternatywny
    inwestycji finansowych oblicza sie w odniesieniu do tzw. transakcji pewnych,
    którymi są obligacje.
    A fundusze akcji wzrosły w ciągu ostatniego pół roku o więcej niż 4,5%.
    Inna sprawa, że jak się inwestuje na rok, to fundusz akcji rzeczywiście może być
    ryzykowną sprawą, bo są największe wahania kursów.
    Może fundusz stabilnego wzrostu?