  • From: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>
    Subject: Re: Konta wspolne ROR - za duzo tego
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sun, 7 Oct 2007 23:17:47 +0200

    On Sun, 7 Oct 2007 20:21:11 +0200, MarkX wrote:

    > Jakies argumenty? Ze niby bank wirtualny?

    Jakiś czas temu składałem reklamację. Jej rozpatrzenie zajęło mBankowi 4
    miesiące. Przez ten czas było niemożliwością skontaktowanie się z
    kimkolwiek kompetentnym.

    W bankach "marmurowych" masz dużo większą szansę załatwić coś w oddziale,
    jeśli nie u zwykłego pracownika, to choćby u jakiegoś kierownika oddziału
    czy innej bardziej kumatej osoby. Natomiast w mBanku zawsze trafiasz na
    jakąś mLiknkę, która nawet jeśli zrozumie o co Ci chodzi to i tak
    generalnie nic nie może zrobić poza dodaniem kolejnego wpisu w systemie, że
    chcesz, żeby ktoś Ci pomógł.

    > Ze niby nie powinno sie trzymac za
    > duzej kasy? Nie bardzo wiem o czym piszesz. Rozwin mysl, to podyskutujemy w
    > czym np. taki ING jest lepszy :)

    Musisz się przygotować na to, że jeśli będziesz chciał załatwić coś, czego
    nie jesteś w stanie wyklikać w systemie transakcyjnym i co realizowane jest
    w pełni automatycznie, to możesz mieć spore problemy z załatwieniem tego.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki