  • Data: 2007-06-13 07:05:56
    Temat: Re: Konto Prestiż24
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 12 Jun 2007 20:22:03 +0200, Maciej Loret napisał(a):

    > Mam konta w mBanku. Jako skarbonka i łatwe utrzymywanie porządku na
    > eMaxach+...

    Czyli masz już bankomat pod nosem, więc tu kombinować dalej nie trzeba.

    > (po raz fefdziesiąty...) Nie PZ. PZ, to się nadaje do reklamy co najwyżej...
    > Ja też kontroluję, ale na wyciągach. To wystarczy, a nie muszę pamiętać,
    > komu, ile, kiedy... Wystarczy, że są środki na rachunku...

    No napisałem PZ tak ogólnie, mając na uwadze również zlecenia stałe i
    wszystkie inne temu podobne usługi w bankach,a dlatego, że nie używam i
    zwyczajnie się nie znam to widzę, że zbyt uogólniłem. Aktualnie rachunki
    płacę z KK Citi więc siadam na początku miesiąca i trzaskam jak leci
    po kolei nie patrząc na daty, bo kasa banku a nie moja idzie ;)

    Tak na szybko z www wygrzebałem "Skorzystaj z opcji zleceń stałych
    bądź z polecenia zapłaty." czyli wychodzi, że w BZWBK masz i to i to -
    no to decyduj już sam.