  • Data: 2007-06-13 09:05:13
    Temat: Re: Re: Re: Konto Prestiż24
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 13 Jun 2007 10:13:11 +0200, Maciej Loret napisał(a):

    > Ale drożej niż PekaoSA + BZWBK.
    > Co prawda konto w PekaoSA z darmowymi zleceniami stałymi, to
    > 11,50PLN/miesiąc, ale na karcie BZWBK zyskuję jakieś 20PLN/miesięcznie. Niby
    > niedużo...

    Ja wiem, jak dla mnie to całkiem sporo patrząc na okres 1 roku to
    240zł. Ja od jakiegoś czasu wymyśliłem sobie, że staram się jak
    najmniej lub nic nie płacić za obsługę konta i mieć darmowe przelewy
    i w miarę dużą sieć bankomatów + coś do oszczędzania. Jak narazie
    sprawdza mi się tandem CitiOne direct + mBank. Jak mi się już znudzi i
    znowu powrócę do wygodnictwa, to na pewno wezmę pod uwagę zlecenia
    stałe i wszystkie bankomaty za free.