    From: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto Sezam Student
    Date: Thu, 15 Dec 2005 14:25:27 +0100
    Sender: surowiec@uzytkownicy_idg

    "K.K." <e...@d...wytnij.pl> wrote in message
    news:43a15b57@news.home.net.pl...

    | Taaaak, wszystko za darmo ;-)
    | Nawet wydanie karty za darmo, ale jej obsługę już nie (2 zł).
    | W przypadku nieużywania (mniej niż 4 rozliczone transakcje
    bezgotówkowe /
    | m-c) pobierają opłatę 3 zł i .....2 zł za obsługę karty.
    | Zlecenie stałe - 1,50 zł.
    | Przelew zewnętrzny składany w banku - 15 zł (Sezam - 8 zł)
    | Bankowość telefoniczna - 3 zł / m-c. (srebrny Sezam ma w cenie
    pakietu)
    | Kod sms - 0,20 zł każdy, a nie od 11-tego, jak jak to jest w
    zwykłym
    | Sezamie.
> [...]

    Konto jest za darmo do 26 roku życia, karta kredytowa wydawana
    bezpłatnie z limitem 1000 po JEDNYM wpływie w tej wysokości, w
    przypadku choć 2 transakcji miesięcznie ubezpieczenie gratis,
    wznowienie dla bardzo aktywnych bezpłatne, dla średnio aktywnych
    12,5, dla nieaktywnych 25 (w mBanku zawsze 28), przelewy przez
    internet gratis (w mBanku 0,5), polecenie zapłaty gratis (w mBanku
    1), zniżki z kartą w 1500 sklepach. Przy 2 transakcjach KK za
    ubezpieczenie debetówki nie trzeba płacić niezależnie od ilości
    operacji.
    Wypłat w kasie i przelewów papierowych się nie robi, a jak się
    robi, to trzeba sobie policzyć, że doradca/kasjer/dysponent zarabia
    co najmniej ze 3000 pracując 20 dni w tygodiu 8 godzin, czyli
    godzina kosztuje 18,75. A czasami trzeba czekać na klienta! Wiec
    sprawy załatwiane w oddziale muszą kosztować.

    --
    Pozdrawiam!

    "What can be imagined, can be achieved"