    From: "Zespół Banku Zachodniego WBK S.A." <Z...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto Wydajesz&Zarabiasz w BZ WBK - karta dodatkowa?
    Date: Fri, 22 May 2009 14:55:14 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Czy do konta Wydajesz&Zarabiasz mogę wyrobić kartę dodatkową? Jeśli tak to
    > ile?
    > Alior do swojego Konta zakupowego wydaje do 4 kart.
    >
    > Czy zakładał ktoś w ostatnim czasie konto Wydajesz&Zarabiasz, a jeśli tak to
    > czy nadal obowiązuje "nieoficjalne" zwolnienie z opłaty pod warunkiem
    > wpływów >1000zł/mc?
    >
    > --
    >
    > Pozdrawiam
    > Szymon

    Do konta Wydajesz & Zarabiasz można wyrobić więcej niż jedną kartę płatniczą.
    Regulamin konta nie przewiduje limitu ilości kart jakie mogą być wydane,
    niemniej jednak Bank zastrzega sobie prawo do odmowy wydania kolejnej karty.

    Jeśli chodzi o drugą część pytania, promocja zwolnienia z opłaty pod warunkiem
    minimalnych miesięcznych wpływów na konto w wysokości 1000zł jest w dalszym
    ciągu aktualna.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na: http://www.bzwbk.pl/72769

    Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.