  • Data: 2004-09-17 06:48:08
    Temat: Re: Konto a śmierć
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 16 Sep 2004 13:38:45 +0200, Dave napisał(a):

    > ale o tym decyduje sad a nie bank !

    O podziale drugiego tysiąca :)
    Pierwszy tysiąc NALEŻY DO MAŁŻONKA - tak trudno Ci zrozumieć słowo
    "wspólnota majątkowa"?

    Pomyśl: jeśli kupiłeś auto na spółkę z kolegą, macie po 50% udziałów i
    kolega umrze - czy według Ciebie całe auto będzie przechodziło na
    spadkobierców kolegi czy tylko połowa? Bo według tego co cały czas
    twierdzisz - całe... :>

    > jakiej definicji ? O tym decyduje sad w postepowaniu spadkowym. To on

    Z definicji wspólnoty majątkowej. Amen.

    > definiuje ile kto dostanie. Gdyby bylo to z gory jasne sad bylby zbedny.

    Nie byłby zbędny, bo pozostaje część należąca do osoby zmarłej - i tą należy
    rozdzielić między spadkobierców. Czy Ty naprawdę nie potrafisz tego
    zrozumieć? Dom, będący wspólną własnością małżonków też będzie według Ciebie
    całkowicie przekazywany spadkobiercom?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944