  • Data: 2009-11-02 15:34:56
    Temat: Re: Konto(a) w Eurobank - haczyki ?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Gosc" hcmq9t$spe$...@n...task.gda.pl

    > Wygląda, że miałem racje. Oprocentowanie w dół.

    A potrafisz przewidzieć i dzień, i nowe opromilowanie, tak aby wszystko
    zautomatyzować?

    Jeszcze gdyby tak napisać jakimś cudem jakieś skrypty uniwersalne... Dla każdego?
    Tak, pamiętam -- KingSajz dla każdego. ;)

    Bez tego -- trzeba się trudzić przy zarabianiu pieniędzy... :)

    Jak to śpiewał pewien Marek (Grechuta) o obrazie, na którym kobita niesie
    na głowie chleb... I tłumaczy ten obraz -- przedstawia on chleb powszedni
    (czyli troski codzienne) jaki ma ,,na głowie'' :) przeciętny człowiek...

    Tak, wiem... Rozumiem... Mylą się dla mnie grupy... :)
    Toż to na fotograficznej grupie (pl.rec.foto.cyfrowa) tłumaczę ludziom, że obraz
    (zdjęcie czy poemat) musi coś zawierać -- jakąś treść. Że sama technika (choćby
    i najdoskonalsza -- ostre jak żyletka po goleniu zdjęcie, bez winietowania -- tego
    znanego z autostrad i bez innych aberracji czy masturbacji, nie... bez dystorsji;
    cholera -- wszystko mi plącze się i myli... do masturbacji służą zużyte karty
    kredytowe BZ WBK, nie bezbłędne fotografie) jest bezwartościowe, jeśli niczego
    nie zawiera w swej treści. :) Technika jest ważna, ale to tylko oprawka, naczynie...

    Ale co ja na to poradzę... Mam swoje lata... Nic więc dziwnego, że to i owo mi płacze
    się...
    Z kolei na tamtej (fotograficznej) grupie przez inną pomyłkę piszę o Orfeuszu, który
    zabiera
    (z pomocą piosenki Kaczmarskiego -- taki to Orfeusz, że nawet swojego tekstu nie
    pisze, lecz
    podpiera się cudzym) czytelnika na kamienno-betonowy falochron opisany na
    pl.rec.ascii-art,
    aby wyjaśnić ból :) oraz odpowiedzieć na pytania -- dlaczego śmierci pod Jeżewem
    ciągle
    mu/Orfeuszowi mało i mało... i dlaczego pracujące poprawnie kolano woła pomstę do
    nieba,
    tłukąc miłosiernie prawników odwieszających pracę ortopedy na dwuletnim haku... :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'