  • Data: 2006-03-07 08:41:30
    Temat: Re: Konto bankowe
    Od: "xviper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "maj" <m...@y...com> napisał w wiadomości
    news:duhvsh$o85$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Najlepszy jest VW bank.
    > Poczytaj nieżaleznego experta z listy koliny na ten temat.

    sam mam konto w VW (Plus konto) i poki co jest ono bardzo atrakcyjne -
    wszystko co najwazniejsze jest bezplatne (wyciagi, przelewy, dostep przez
    siec) ale juz za chwile beda oplaty za token (36zl rocznie) albo E-direkt
    5zl miesiecznie wiec nie bedzie to wcale tanie konto. Z kont interentowych
    atrakcyjne pozostana tylko e-konta w Lucasie.