    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto bankowe bez stałych dochodow
    Date: Wed, 3 Apr 2013 16:37:24 +0200

    Użytkownik "ikaros30" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1pzj9kvqxlpd$.15jp3l3wmvea9$.dlg@40tude.net...
    > Syn - student, chciał podjąć pracę dorywczą aby trochę dorobić. Jednak w
    > tej firmie chcą od niego numeru konta bankowego. Nie ma stałego dochodu i
    > nigdy do tej pory go nie miał, jak by nie było jest studentem i jeszcze
    > nie
    > pracuje. Jak teraz jest najlepsza mozliwość założenia konta? Dałem to w
    > google ale najczęściej oferty i rady są z przed 3 lat.
    > Dzięki z góry za wszystkie podpowiedzi.

    Chyba każdy bank ma konta dla ludzi młodych (do 26 lub do 30 lat) o nieco
    lepszych warunkach niż dla starszych klientów.
    Wszystkie porównania kont z jakimi się kiedykolwiek spotkałem układały je w
    (moim zdaniem) bezsensownej kolejności bo przyjmowały (znów moim zdaniem)
    nienormalne zasady domniemanego użycia konta. Najbardziej mnie zawsze
    zadziwia założenie o jednej w miesiącu wypłacie z nie swojego bankomatu (mi
    się jeszcze nigdy nie udało dokonać takiej wypłaty).
    Dlatego sugeruję poświęcenie kilku godzin na porównanie ofert banków (biorąc
    też pod uwagę którego placówka jest najbliżej domu).
    P.G.