  • Data: 2007-05-17 16:24:40
    Temat: Re: Konto bankowe w UK
    Od: Robert <Robert> szukaj wiadomości tego autora

    > Pod wzgledem IT nasze banki (a przynajmniej w ktorych pracowalem mBank/
    > MultiBank)wypadaja naprawde niezle w porownaniu z tym co obecnie
    > widze na wyspach.

    Nie wiem dlaczego BRE Bank wydaje sie byc "nie na czasie". Jak
    wyjezdzalem do UK nie moglem zalozyc konta w funtach. Jak zamykalem
    konto to juz mozliwosc zalozenia konta w funtach byla. Teraz slysze ze
    sie BRE wybiera bodaj na Slowacje. Tylko po co? Blisko do centrali? Na
    podobnej zasadzie jak na Slowacji mogli by otworzyc bank w UK i IR tylko
    mozliwe ze i to przespia. Za niedugo PKO BP otowrzy w UK swoja filie
    zobaczymy jak to bedzie.

    Robert