  • Data: 2003-07-30 21:01:04
    Temat: Re: Konto dla dziecka
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > witaj
    > stary jezeli chcesz oszczedzac dla swojego dziecka
    > to nigdy w banku--banki nie sluza do oszczedzania
    > inwestycja ktora chcesz rozpoczac bedzie trwala przez okolo
    > 17 lat <do 18 roku zycia>
    > duzo zalezy od tego jaka kwote chcesz odkladac dla dziecka
    > jezeli powyzej 1440 rocznie to optymalnym rozwiazaniem
    > jest nic innego jak zalozenie dzieciakowi planu systematycznego
    oszczedzania
    > POLECAM z wlasnego doswiadczenia CREDIT SUISSE >>Złoty Środek<<,
    > jest to produkt typowo inwestycyjny z małym nakładem na ochronę życia
> [...]

    z góry przepraszam, jeśli mój post będzie zbyt "brutalny" ;)
    ale do wszelkich produktów typu ubezpieczenia+plan systematycznego mam
    olbrzymią awersję, na początku kolosalne prowizje bierze agent, później
    trzeba utrzymać panie za biurkami i pokrywać koszty obsługi biurowej (kawka,
    paczki etc. :)
    może napiszesz dlaczego banki nie są instytucjami do oszczędzania? (lokaty,
    TFI, obligacje)
    a może porównamy stopy zwrotu za ostatni rok z credit suisse >złoty
    (pół)środek< z wynikami przeciętnego funduszu inwestycyjnego?
    Pzdr
    Paweł