  • Data: 2004-08-17 14:08:33
    Temat: Re: Konto dla firmy Sp. z o.o.
    Od: "Marek Rynkowski" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie nie muszą, wystarczy miesięczny wyciąg.
    > Mam konto w DB PBC z dostępem przez www i działa całkiem przyzwoicie -
    > od dzisiaj można robić też przelewy zagraniczne, samo konto jest tanie,
    > w opcji z dostepem internetowym 35 zł/miesiąc + 1,5 zł przelew lub 1 zł
    > przelew z przyszłą datą.
    > Atrakcyjna wydaje się być oferta Nordea.
    >
    > Pzdr: Catbert

    Dzięki. Założyłem w VW Bank Direct. Wydrukowałem z internetu formularz i
    przez dwa dni nie zdążyłem go wysłać na poczcie i .........
    Miła Pani zadzwoniła do mnie z banku z pytaniem czy udało mi się wydrukować
    ich formularz. Czyż to nie kompensuje tych wszystkich niedociągnięć o
    których piszecie??? Współpraca z tym bankiem zaczyna mi się podobać - poza
    tym opłata jest tylko za token!!!!! Nice.

    Marek