  • Data: 2012-04-07 16:17:08
    Temat: Re: Konto dla osoby ubezwłasnowolnionej
    Od: grzech <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znam jeden przypadek osoby ubezwłasnowolnionej. Jest rachunek prowadzony
    > na nazwisko tej osoby, tam wpływają zasiłki czy coś podobnego. Raz na
    > parę miesięcy w banku pojawia się tylko opiekun prawny, ustanowiony
    > sądownie. Za każdym razem zjawia się z segregatorem papierów, decyzji
    > sądowych itp., zawsze to budzi popłoch wśród obsługujących w oddziale
    > "specjalistów do spraw kontaktu z klientami", zawsze przychodzi
    > kierownik placówki, z namaszczeniem ogląda papiery i pozwala wypłacić
    > gotówkę. Karty, o ile wiem, nie ma. Zgaduję, że może być problem z
> [...]

    Nie wiem może budzić popłoch wśród obsługujących jeśli reguluje tam
    bieżące rachunki. Obsługa tego konta jest dokładnie taka sama jak
    innych. Miałem do tej pory konta na swoje nazwisko gdzie wpływały
    pieniądze dla podopiecznych i z nich regulowałem rachunki. Sąd
    stwierdził, że dla ich dobra ma być inaczej. Znalazłem pisemna ofertę
    banku który informował, że będę miał pełny dostęp do konta. Przy
    zakładaniu rachunku to potwierdzono. W praniu okazało się, że pełny
    dostęp mam przy okienku. Przez internet nic nie załatwię. Mogę jedynie
    podejrzeć jego stan. Przelewy oczywiście płatne. Rozumiem, że 5 zł
    opłaty za przelew służy dobru rencisty który ma 700 zł renty. W końcu
    płacę za to z jego dochodów, ale czemu mam tracić swój czas i pieniądze
    których nikt mi nie zwróci za dojazdy kilka kilometrów do banku tego nie
    wiem. Z tego powodu szukam sensownej oferty.