  • Data: 2008-07-15 14:09:20
    Temat: Re: Konto dla stowarzyszenia
    Od: "quasarus" <q...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > z bankow internetowych tylko VW direct oferuje konto dla organizacji
    > non-profit, ale ww. ma tylko jedna placowke (Warszawa)
    >
    > w innych bankach tylko konta firmowe (drogie), dedykowane dla ww.
    > podmiotow oferuje PKO BP, konto nazywa sie "wspolny cel", ale tanie nie
    > jest - 14 zl m-c
    >
    > czyli VW potem dlugo dlugo nic, PKO ze swoim kontem i pozostale banki
    > oferujace konta firmowe

    ostatnio przystąpiłem do stowarzyszenia, która posiada konto w PKO BP - nie
    wiem jak się nazywa. do konta wyznaczona jest w banku osoba, która się tym
    kontem opiekuje. osoby upoważnione do konta posiadają karty debetowe, jest
    też dostęp internetowy. niestety więcej szczegółów na razie nie znam. ale
    jeśli jesteś zainteresowany, to napisz na priva i postaram się dowiedzieć
    więcej szczegółów.

    quasarus