eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKonto dla stowarzyszenia - czy da radę założyć je w mBanku?Re: Konto dla stowarzyszenia - czy da radę zało żyć je w mBanku?
  • Data: 2006-05-28 13:16:26
    Temat: Re: Konto dla stowarzyszenia - czy da radę zało żyć je w mBanku?
    Od: "lelek" <l...@g...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc

    Tez mam stowarzyszenie , ktore niestety ma male wplywy gdyz glownie opiera
    sie na wolontariacie (czlonkowie-wolontariusze sa zwolnieni z oplat).
    Konto mamy w PKO BP "Wspolny cel" i placimy 14zl miesiecznie, co nas uderza
    sporo po kieszeni ;-(
    W lipcu zeszlego roku przeczesalem chyba cala oferte polskich bankow "w tym
    temacie". mBank, Inteligo nie prowadza kont dla instytucji typu no profit.
    Przynajmniej tak bylo w 2005 roku.
    Najtaniej z "marmurkow" wyszlo PKO BP -14zl raz ING -17zl ale przez pierwsze
    pol roku byla jakas promocja
    Oferte calkowicie bezplatna mial jedynie VW , ale zarzad mi sie nie zgodzil
    ;-(. Teraz zmienilismy zdanie i tam chcemy przeniesc konto...Z tego co wiem
    dostepne jest tylko przez fon, a nie przez net...

    Pozdrawiam

    lelek
    Stowarzyszenie DOBRA SPRAWA