eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKonto dla stowarzyszenia - czy da radę założyć je w mBanku?Re: Konto dla stowarzyszenia - czy da radę założyć je w mBanku?
  • Data: 2006-05-28 17:39:16
    Temat: Re: Konto dla stowarzyszenia - czy da radę założyć je w mBanku?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    Krystek napisał(a):

    > takie rachunki, bądź pomagali je zakładać. Grupę przeszukałem i w jednym
    > z postów Wojtek Nawara pisał, że udało się uzyskać zwolnienie z opłat w
    > PeKaO. Mamy zamiar też takie pismo napisać, ale szukam jeszcze

    Zwolnienie z opłat w Pekao okazało się być zwolnieniem jedynie na rok. W
    zamian musieliśmy się spotkać i wysłuchać pań reklamujących konta
    osobiste i karty płatnicze. Ostatecznie zostaliśmy przy PKO BP Wspólny
    Cel za 14 PLN + 2 PLN za PKO Inteligo.

    W przypadku chęci korzystania z PKO Inteligo uprzedzam na zapisy w KRS
    n/t sposobu reprezentacji w sprawach majątkowych. Jeżeli KRS mówi o
    reprezentacji łącznej, to teoretycznie PKO Inteligo nie powinno zostać
    udostępnione - osoba posiadająca dostęp ma prawo do jednoosobowego
    zarządzania rachunkiem - system PKO Inteligo nie umożliwia dokonywania
    zleceń podpisywanych "na dwie ręce".
    Z kolei system bankowości elektronicznej (który zlecenia na dwie ręce
    udostępnia) dla stowarzyszenia to armata na muchę.